Google+ Followers

lauantai 24. lokakuuta 2015

♥ Minä olen Rai ♥



Miten Raista tuli rai?
Missä vaiheessa hän kadotti rain ja rain?
Lapsena kaikki kolme olivat vielä tallella,
kuvissa kädet ristissä rinnan päällä,
jäätelöä lentänyt leuasta otsaan,
rapatessa roiskuu
Tässä mä oon!

Parturoi jo pienenä oman tukkansa,
keksi omat jumalat,
he olivat itsestään selvästi naisia.
Potkaisi jos joku ei lähtenyt tanssimaan
Tässä mä oon!

Ensin olet se lapsi, aina vaan rairairai.
Sitten äkkiä nuori, sulkee suunsa kokonaan.
Lopulta vihdoin aikuinen ja vain jotenkuten rai.

Miten Raista tuli taas rai?
No etsimällä vain.
Löytyi suku, löytyi perhe, ystävät ja suurin erhe.
Ja hylätessä unet
et koskaan tiedä minne menet.


- JUULI NIEMI -

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toivotan kaikille mukavaa ja onnellista viikonloppua!
                           Aili-mummo





































12 kommenttia:

  1. Tämä rairairai-runoilija on todella symppis rai :)
    Hyvää viikonloppua sinulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että pidit, Mai! ♥
      Kuin myös sinulle! ♥

      Poista
  2. Kiitos Raista ja hyvää viikonloppua!♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Irma..;)
      Kiitos, samoin sinulle! ♥♥

      Poista
  3. Kiitos Rairunosta Hyvää viikonloppua !♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä Irma..;)
      Samoin sinulle & co! ♥♥

      Poista
  4. Elämä ei ole tasapuolinen kaikille ,vahva luonne niin selviää .
    Hyvää alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei tosiaan ole; samaa mieltä kanssasi olen!
      Kiitos, samoin sinulle ja läheisillesi, Mirja! ♥♥

      Poista
  5. Mukavaa sunnuntaipäivää Sinulle!

    VastaaPoista
  6. Itsenäinen ja oman tiensä kulkija Rai on. Luin runon monta kertaa, enkä sittenkään ole varma tutustuinko Raihin.
    Jään miettimään. Hyvää lokakuun viimeistä viikkoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vielä on monta runoa Raista, käsitys voi muuttua..;)
      Se on hyvä; kuin myös sinulle, aimarii! ♥♥

      Poista

Kiitos komentistasi! ♥