Google+ Followers

perjantai 11. marraskuuta 2016

♥ Onnittelut Isälle! ♥

Leonard Cohen: Dance Me To The End Of Love. YouTube.


Ellei minua olisi, olisi joku.
Ellei sinua olisi, olisi toinen.
Luonnontapahtuma, ei ainutkertainen. Mutta
                         meidän suhteemme on.
Luonto toistaa ja toistaa, myös meissä. Mutta: sinä olet sinä,
minä taas
                        minä
ja joskus minä olen miltei sinä:
                        minä sinussa, sinuksi syntymässä,
sinusta syntymässä, jälleen minä
                        kun hengityksen rytmi tasaantuu, eriytyy
ja sinä voit jälleen kuulla seinien lävitse lasten hengityksen,
minä lumihiutaleiden laskeutumisen kostealle kiveykselle.


- LASSI NUMMI -

Hiljentykäämme kunnioittamaan Leonard Cohenin muistoa! ♥♥♥   

Toivotan lukijoilleni hyvää Isänpäivän viikonloppua! ♥
                      Terkuin Aili-mummo

16 kommenttia:

  1. Hyvää isänpäiväviikonloppua sinulle Aili <3

    VastaaPoista
  2. Cohen oli niin upea! - Mukavaa nenäpäivän iltaa ja hyvää viikonvaihdetta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anneli A!
      Erinomaista isän / perheen / kodin juhlaa♥♥♥

      Poista
  3. Oi, miten ihana runo! Ja biisi ja tuo leffa...

    Hyvää viikonloppua Aili♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minustakin, verraton juttu :D
      Kiitos Leena, samoin sinulle ja co♥♥♥

      Poista
  4. Kyllä! Illalla meillä soi "Halleluja!", yhä uudelleen ja udelleen. Kappale sai sielun soimaan ihania muistoja. Kiitos ihmisistä, jotka ovat osa meidän omaa historiaamme. Ali

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hieno kappale se Cohenin Halleluja!
      Toki kiitollisia meidän tulee olla läheisiimme!♥♥

      Poista
  5. Kuuntelin tässä itsekkin laulua "Halleluja" tykkään siitä laulusta monien muidenkin laulamana.Mahtava laulu äänihän hänelläkin oli, vähän muistuttaa kari tapion ääntä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anonyymi..:)
      Aika kaukana Kari Tapion äänestä, minusta.
      Hyvää viikkoa sinulle!♥

      Poista
  6. Cohen on poistunut keskuudestamme. Niin myös isäni. Onneksi on tuo lasteni isä ja hänen isänsä, jota saimme tänään juhlia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen meistä vuorotellen!
      Onneksi vielä on isiä ja isänisiä♥♥

      Poista
  7. Aili Kulta,

    Olen niin iloinen lukea sinun blogia alusta loppuun ja sitten uudelleen.
    Suuret kiitokset.

    Minäkin olen monta vuotta
    ihaillut Cohenin musiikkia ja kirjoituksia.
    Nyt oli hänen vuoronsa lähteä.
    Minun mielestä kaunein laulu on Cohenin ' If it be your will,' kun Antony laulaa sen. Löytyy YouTubessa --- If it be your will -Antony.

    R.T.
    Marissa x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anonyymi Marissa x, olet harras lukija. Jos jokin asia on kiinnostava, haluaa tietää siitä mahdollisimman paljon.

      Jokainen vuorollaan meistä on lähtöselvitystä tekemässä. Toiset aikaisemmin kuin jotkin toiset. Etsinpä tuon suosittelemasi kappaleen, kiitos suosituksesta.♥♥

      Poista
  8. Omaa isääni muistin, kuten melko usein muulloinkin. Hänen kuolemastaan on jo yli 10 vuotta.
    Cohenia kuuntelen joskus, tätäkin kappaletta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokaisella meistä on isä, jota voi muistella. Hienoa että muistat häntä, teillä on ollut lämpimät välit. Cohen liittyi tähän oman poismenonsa takia; hyvää viikon alkua sinulle, aimarii♥♥♥

      Poista

Kiitos komentistasi! ♥