Google+ Followers

perjantai 20. tammikuuta 2017

♥ Kuolematon Henki ♥

Mauno Kuusisto: Anniina. Youtube.


LUOMISEN HENKI


Oletko muuttanut majaa?
Puhaltaako henkäyksesi halki uusien sielujen,
olenko arvoton asuinsijaksesi?

Ellet Sinä minua soita, en minä soi,
ellet Sinä soihtuani sytytä, en minä valaise,
ellet Sinä minua siivilläsi vie,
niin maassa minä makaan,
ellet Sinä minussa pala, olen sammunut kuin
                   satavuotinen tuhka.

Kaikki olen Sinun kauttasi, en mitään ilman Sinua,
Sinun silmilläsi minä näen,
Sinun korvillasi kuulen,
Sinun suullasi puhun,
Sinun elämästäsi elän.

Vie minut vielä kerran vinhana vihurina
läpi lentävien tähtien,
älä hellitä, ennenkuin olet minut hedelmöittänyt,
syleile minua,
että Sinun kuolemattoman kuvasi synnyttäisin,
o, Henki!


- AINO KALLAS - 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tällä runolla ja videolla toivotan kaikille lukijoilleni
onnellista viikonloppua!
                                   Aili-mummo

10 kommenttia:

  1. Hyvää ja aurinkoista viikonvaihdetta Sinullekin, Aili! <3

    VastaaPoista
  2. Vapaa viikonloppu, mukavaa vaihtelua. Kiitos runosta.

    VastaaPoista
  3. Hyvää viikonloppua Aili ♥
    Aurinko paistaa ihanasti ulkona ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Mai!
      Todella eilen paistoi upeasti:)

      ♥♥♥

      Poista
  4. Tykkään mauno kuusiston lauluista ja erikoisesti hänen äänestään, joka on kaikkein paras mies ääni suomessa,minusta hän oli unohdettu laulaja,vaikka eli pitkän iän.Itselläni on kasetillinen ja cd hänen laulujaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mauno Kuusistolla pon ihana ääni ja äänenväri, tykkään siitä kovasti. Siitä on jo aikaa, kun hän oli mukana laulajana. Ehkä unohdettukin.

      Mukavaa su iltaa sinulle, Pike!♥♥♥

      Poista
  5. Kiitoksia paljon Aili.
    R.T.
    Australian Marissa x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole hyvä, Anonyymi!
      Nimimerkkisi on arvoituksellinen...
      Mukavaa jatkoa sinulle!♥

      Poista

Kiitos komentistasi! ♥